Prowadzisz salon Spa&Beauty?
Zależy Ci na tym by do Twojego Królestwa zawitały klienci produktów luksusowych?
Jeśli tak to koniecznie sprawdź jak możesz przyciągnąć tych właściwych klientów.
Jest kilka czynników które determinują sukces w tym aspekcie:
- Odpowiednia strona internetowa, na której będą widoczne zdjęcia kojarzące się z luksusem. Ostatnio dosyć modne są też spacery wirtualne po Twoim gabinecie. Jeśli zlecisz to profesjonalistom jest duża szansa, że przyciągniesz do siebie właściwych klientów.
- Wystrój Twojego gabinetu, czasem wystarczą niewielkie kosmetyczne zmiany, jak kolor ścian, egzotyczne kwiaty na stole, sofa w stylu Glamour, designerski obraz, srebrne uchwyty przy szafkach, możesz też posłużyć się doradztwem projektanta wnętrz w tym aspekcie.
- Odpowiednia komunikacja Twojej marki, przede wszystkim brak obniżek cenowych. Jeśli pragniesz trafiać do klientek premium, pamiętaj o tym, że ta grupa klientów to osoby, które wybierając usługę kierują się wartością, a nie obniżką cenową. Rabaty mogą stwarzać wrażenie, że oferujesz produkt niższej wartości, a to odstrasza klientów dóbr luksusowych.
- Bogata i unikalna oferta produktowa, czyli takie usługi, które są ciężko dostępne w innych gabinetach. Jeśli dodatkowo odpowiednio je opakujesz, istnieje spora szansa na sukces.
- Jeśli zastanawiasz się jakie dodatkowe usługi możesz wprowadzić dla potencjalnych klientów premium, to mam dla Ciebie pewną propozycje.
Są to masaże i zabiegi ajurwedyjskie, które zaczynają być poszukiwane przez klientów, a wciąż niewiele gabinetów oferuje te zabiegi. Twój gabinet może się wyróżnić na tle konkurencji, serwując tak unikalne masaże.
Klikając poniższy link, zobaczysz artykuł o wyjątkowości zabiegów ajurwedyjskich.